|
|
2012, letnik 27, številka 3-4
VSEBINA
Mag. Mojca Koban Dobnik, dr. Branka Čagran, dr. Janja Črčinovič Rozman:
VLOGA IN POMEN GIBALNO-PLESNIH AKTIVNOSTI PRI POUKU GLASBE
Mag. Martina Rajšp, dr. Jurka Lepičnik Vodopivec:
OKOLJSKE AKTIVNOSTI OTROK V VRTCU
Mag. Darjo Felda:
POMANJKLJIVO ZAVEDANJE POTREB PO MATEMATIČNI PISMENOSTI V NAŠI ŠOLI
Dr. Alfonso Valero-Valenzuela, Dr. Antonio Conde-Sánchez, Dr. Manuel Delgado-Fernández,
Dr. José Luis Conde-Caveda, Dr. Ernesto De la Cruz-Sánchez:
UČINKI TRADICIONALNIH UČNIH PRISTOPOV IN METODE IGRE NA RAZVOJ IZVEDBE PRI ATLETIKI, NJENA UČINKOVITOST IN ZABAVA
Urška Repinc, Dr. Primož Južnič:
PROJEKTNE NALOGE ZA NADARJENE UČENCE
Barbara Rozman, Dr. Milena Ivanuš Grmek, Dr. Karin Bakračevič Vukman:
KOMUNIKACIJA PRI POUKU KOT POMEMBEN DEJAVNIK RAZVIJANJA KOMPETENCE UČENJE UČENJA
Dr. Karmen Erjavec:
FACEBOOK IN INFORMALNO UČENJE SLOVENSKIH DIJAKOV
Dr. Majda Cencič:
RAZSEŽNOSTI ŠOLSKEGA PROSTORA
Mag. Marjeta Šarić, Dr. Katja Košir:
UPORABA AKTIVNIH METOD DELA V VISOKEM ŠOLSTVU
Mag. Nina Strugar, Dr. Anja Žnidaršič, Dr. Eva Jereb:
SOODVISNOST MED POSEDOVANJEM KOMPETENC IN PODROČJEM IZOBRAŽEVANJA
Andreja Sinjur, Dr. Tatjana Devjak, Dr. Marjan Blažič, Dr. Mitja Krajnčan:
UČENCI Z IMIGRANTSKIM OZADJEM - POLITIKE IN PRAKSE POUČEVANJA MATERNEGA JEZIKA V SLOVENIJI
Dr. Vesna Miltojević:
VISOKOŠOLSKO IZOBRAŽEVANJE V SRBIJI IN EKOLOŠKA ETIKA ZA INŽENIRJE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina, UDK, ključne besede in povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 3-4, letnika 27, 2012
|
|
|