|
|
2019, letnik 34, številka 3-4
VSEBINA
Dr. Vedrana Sember, dr. Marjeta Kovač, dr. Gregor Starc, dr. Gregor Jurak:
POVEZANOST GIBALNE DEJAVNOSTI IN UČNEGA USPEHA SLOVENSKIH OTROK
Dr. Sanela Mešinović:
UČENJE Z ODKRIVANJEM PRI POUKU GEOMETRIJE V OSNOVNI ŠOLI
Dr. Erna Žgur, Anja Vidmar, dr. Janez Jerman:
MATEMATIČNE PREDSTAVE UČENCEV Z INTELEKTUALNIMI IN GIBALNIMI PRIMANJKLJAJI
Dr. Renata Jukić, Ana Mirosavljević:
KAKOVOSTNO POUČEVANJE NA PODROČJU NARAVOSLOVJA
Maruša Mavrič:
DIDAKTIČNA NAČELA POUČEVANJA GLASBE V PEDAGOGIKI MONTESSORI
Dr. Aleksandra Šindić, dr. Tamara Pribišev Beleslin, mag. Darko Ratković:
VKLJUČEVANJE UMETNIŠKIH IZRAZNIH SREDSTEV V UČNO OKOLJE PREDŠOLSKIH OTROK
Tanja Kosmač Zalašček:
VLOGA UMETNOSTNIH DEJAVNOSTI V OTROŠKIH ODDELKIH SLOVENSKIH BOLNIŠNIC
Ana Bukovec Krenn:
POMEN PROSTE IGRE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU ZA SPODBUJANJE EMOCIONALNEGA RAZVOJA OTROK
Dr. Janez Krek, Lana Klopčič:
AVTORITETA UČITELJA IN VZGOJNA VLOGA RAZREDNEGA UČITELJA V KONTEKSTU PERMISIVNOSTI
Dr. Nikola Mijanović, dr. Katarina Todorović, mag. Milena Krtolica:
KAKO ZAZNAVAJO UČITELJEVE LASTNOSTI UČENCI, NJIHOVI STARŠI IN UČITELJI
Dr. Alenka Divjak:
SLOVENSKI PEDAGOŠKI TISK: JEZIKOVNE RAZMERE V PRIMORSKEM ŠOLSTVU 1861-1914
Dr. Milica Andevski, mag. Tatjana Maletaški, dr. Branislav Banić:
ODGOVORNOST ZA PRIHODNOST - TRAJNOSTNI RAZVOJ Z VIDIKA ŠTUDENTOV
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina in kratki povzetki člankov
|
|
Celotna vsebina številke 3-4, letnika 34, 2019
|
|
|