|
|
2022, letnik 37, številka 1
VSEBINA
Silvija Komočar, dr. Sonja Čotar Konrad:
VLOGA MEDGENERACIJSKEGA UČENJA PRI PREHODU NOVINCEV NA DELOVNO MESTO V VRTCU
Dr. Marija Karačić, dr. Sandra Kadum, dr. Mirjana Radetić-Paić:
ODNOS STARŠEV PREDŠOLSKIH OTROK DO VKLJUČENOSTI OTROK V VRTCE
Dr. Dragan Partalo, dr. Aleksandra Šindić, dr. Nives Ličen:
KOMPETENCE IN MEDGENERACIJSKO UČENJE VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK
Dr. Monika Mithans, Nuša Balažic, Sabina Ograjšek:
UČITELJI RAZREDNEGA POUKA O USPOSOBLJENOSTI ZA DELO Z NADARJENIMI
Urška Pliberšek:
STALIŠČA UČITELJEV OSNOVNIH ŠOL DO VEČKULTURNOSTI
Dr. Irena Labak, dr. Marija Sablić, dr. Alma Škugor:
KOLEGIALNO OPAZOVANJE KOT ORODJE ZA USMERJANJE OSEBNEGA PROFESIONALNEGA RAZVOJA
Viviana Škrabec, dr. Robert Potočnik:
ODNOS DIJAKOV DO SPOLNIH STEREOTIPOV PRI POUKU LIKOVNE UMETNOSTI
Dr. Barbara Kopačin, dr. Eda Birsa:
MEDPREDMETNO POVEZOVANJE GLASBENE IN LIKOVNE UMETNOSTI
Dr. Žiga Čepar, dr. Borut Likar, dr. Petra Kunc:
POVEZOVANJE SREDNJEGA ŠOLSTVA IN GOSPODARSTVA TER KADROVSKE ŠTIPENDIJE
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina
|
|
|