|
|
2022, letnik 37, številka 2
VSEBINA
Dr. Maja Hmelak, Moris Baša:
RAZLIČNI NAČINI NAČRTOVANJA DEJAVNOSTI V VRTCU
Mateja Perovšek, dr. Vanja Riccarda Kiswarday:
POLOŽAJ OTROK V ZASEBNIH VRTCIH GLEDE PRAVICE DO STROKOVNE POMOČI
Dr. Mojca Poredoš, dr. Karmen Pižorn, dr. Milena Košak Babuder:
VLOGA DELOVNEGA SPOMINA PRI NALOGAH SLUŠNEGA RAZUMEVANJA V TUJEM JEZIKU
Dr. Erna Žgur, dr. Janez Jerman:
PREPOZNAVA VLOGE GIBANJA IN ŠPORTA V ČASU ŠTUDIJA NA DALJAVO
Dr. Maja Kerneža, dr. Jurka Lepičnik Vodopivec:
RAZBREMENJEVANJE MEDOSEBNE RAZDALJE UČENCEV V ČASU COVIDA-19 - ŠTUDIJA PRIMERA
Irena Košir Lovšin, dr. Alenka Polak:
PREPRIČANJA UČITELJEV O NJIHOVI JEZI V ODNOSU DO NEKATERIH VIDIKOV POUČEVANJA
Sara Kaučič, dr. Andreja Kozmus:
KAJ SPODBUJA ALI ZAVIRA USTVARJALNOST SLOVENSKIH OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV?
Barbara Bednjički Rošer, dr. Janja Batič:
MULTIMODALNA PISMENOST ŠTUDENTOV PREDŠOLSKE VZGOJE
Dr. Jasmina Starc, Dario Radilović:
RAZVOJ UČNEGA OKOLJA Z MAPIRANJEM ZNANJA IN TEHNIKAMI MAPIRANJA ZNANJA
Get Acrobat Reader
|
|
Vsebina
|
|
|